Mönkijät

Ranger Diesel EPS T1b pyydä tarjous

Ranger Diesel on väkivahva raskaan työn puurtaja. HD – Heavy Duty. Siinä on 3-sylinterinen, 1028-kuutioinen ja 24-hevosvoimainen Kohler-dieselmoottori, joka ei hyydy, ja tuottaa roimasti vääntöä heti alakierroksilta lähtien. Ranger Diesel on kolmipaikkainen, ja sen kippilavalla voi kuljettaa jopa 454 kg tavaraa. Siis raskaita koneita, kaapelirullia, betonisäkkejä ym. Traktorimallilla on laillista hoitaa lumityöt, huoltotyöt ja kuljetukset myös yleisillä teillä. Väri vihreä. Saatavana traktorimallina T1b.

Markkinoiden nopeimmin kytkeytyvä automaattinen ja todellinen neliveto. Polaris 4×4- ja 6×6-malleissa etuveto kytkeytyy halutessasi ilman viivettä automaattisesti, kun pitoa tarvitaan ja myös palautuu automaattisesti, kun sitä ei enää tarvita. Näin kiinnijäämisen mahdollisuus on minimaalinen, ohjaus pysyy kevyenä, eikä jatkuvan nelivedon aiheuttamaa puskemista synny. Kun neliveto kytkeytyy nopeasti, eteneminen on varmaa ja hallittua. Voit myös halutessasi kytkeä jatkuvan 2×4-vedon päälle.
 Rangerissa on lisäksi ainutlaatuinen, sähkötoiminen TURF 1×4 -vetoalue, jolla takatasauspyörästön lukitus kytkeytyy pois käytöstä. Tämän toiminnon ansioista kääntösäde pienenee, ohjaus kevenee, renkaiden kuluminen vähenee ja mönkijän jättämät jäljet pienenevät. Se on erittäin hyödyllinen toiminto ajettaessa asfaltilla, ruhokentillä ja arassa maastossa.

Polaris IRS -erillisjousitus merkitsee käytännössä jämeriä ja mukavia ajo-ominaisuuksia. Kaikki pyörät pysyvät maastokontaktissa ja vedolla pahassakin maastossa, eikä epämiellyttävää keinuntaa synny.

Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS-malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle.

 

TEKNISET TIEDOT

Polaris

Copyright: Motorauma